Gå til innhold

Hjelp.... Gjelder testing med CB


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en test i dag, og der kom et svak svak kryss. Er det dette som er sånn skygge strek eller er jeg gravid. Den er veldig svak, må se godt etter for å se den. Skulle egentlig ikke teste før på tirsdag, det var test dagen jeg fikk av legen.

Videoannonse
Annonse
Gjest Sauen - preggers
Skrevet

Godt mulig du er gravid=)

Du kan jo ta en CB digital istedenfor da, da kommer det jo opp enten gravid eller ikke gravid...

Jeg tok test i spania, den var svakt positiv men jeg visste ikke om det var skyggestrek eller ekte strek... fant ikke digitaltest der nede (var på ferie). tok test 2-3 dager etterpå, og da var den positiv=)

Skrevet

Jeg får ta en ny test på mandag. Angrer litt på at jeg testet i dag, ble ikke så veldig klok av dette. Streken er veldig svak så tror egentlig at det bare er en skygge strek. Vente vente....

Gjest Sauen - preggers
Skrevet

Lykke til på mandag da=) og kjøp digitaltest så slipper du å tolke streker=)

Skrevet

Hei!:)

 

I følge min egen erfaring, er et kryss et kryss og du er gravid:)

Jeg testet positivt på en billigtest, de første dagene (jeg måtte jo teste mange ganger, hehe) var streken veldig lys, men den ble mørkere etterhvert..:)

Men ta en test til på mandag du, så er du sikker:)

 

LYKKE TIL!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...