❤️Ønskebarn1&2❤️ Skrevet 29. november 2008 #1 Skrevet 29. november 2008 Tok en test i dag, og der kom et svak svak kryss. Er det dette som er sånn skygge strek eller er jeg gravid. Den er veldig svak, må se godt etter for å se den. Skulle egentlig ikke teste før på tirsdag, det var test dagen jeg fikk av legen.
Gjest Sauen - preggers Skrevet 29. november 2008 #2 Skrevet 29. november 2008 Godt mulig du er gravid=) Du kan jo ta en CB digital istedenfor da, da kommer det jo opp enten gravid eller ikke gravid... Jeg tok test i spania, den var svakt positiv men jeg visste ikke om det var skyggestrek eller ekte strek... fant ikke digitaltest der nede (var på ferie). tok test 2-3 dager etterpå, og da var den positiv=)
❤️Ønskebarn1&2❤️ Skrevet 29. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2008 Jeg får ta en ny test på mandag. Angrer litt på at jeg testet i dag, ble ikke så veldig klok av dette. Streken er veldig svak så tror egentlig at det bare er en skygge strek. Vente vente....
Gjest Sauen - preggers Skrevet 29. november 2008 #4 Skrevet 29. november 2008 Lykke til på mandag da=) og kjøp digitaltest så slipper du å tolke streker=)
Gjest Skrevet 29. november 2008 #5 Skrevet 29. november 2008 Hei! I følge min egen erfaring, er et kryss et kryss og du er gravid:) Jeg testet positivt på en billigtest, de første dagene (jeg måtte jo teste mange ganger, hehe) var streken veldig lys, men den ble mørkere etterhvert.. Men ta en test til på mandag du, så er du sikker:) LYKKE TIL!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå