Dailis Skrevet 29. november 2008 #2 Skrevet 29. november 2008 Oppinnelig pyntet vi lille julaften, tror det tradisjonelt er riktig. Men siste årene har jeg begynnt å pynte 4. søndag i advent.
<3 qleopatrice <3 Skrevet 29. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. november 2008 Jeg tenkte på pynt i stua og kjøkkenet, pynter dere det også lille julaften eller før? Treet pynter vi lille juleaften...
Ksenia & Anjem Skrevet 29. november 2008 #5 Skrevet 29. november 2008 Har pyntet ferdig nå untatt juletreet, det tar vi lille julaften..Skjønner ikke vitsen med å pyntet huset lille julaften, da er jo jula nesten ferdig. Synes det er så koselig å titte på nissene og lysene hver dag i desember, det gir meg en god følelse. Eldtsesønnen min er så glad for det også. Nei nå skal vi bare kose oss fremover, lage julebakst og pepperkake hus
Ulme Skrevet 29. november 2008 #6 Skrevet 29. november 2008 Er jula nesten ferdig lille julaften? hehe...er jo da den begynner. Vi pymter til advent nå på søndag, med julestjerner i vinduene, lilla duker og lys. Lille julaften byttes alt det lilla ut med nisser og rød julepynt, duker osv...syns det er litt magisk for ungene å stå opp på julaften til julepyntet hus, de tror nemlig det er nissen som har vært her om natta og pyntet :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå