Rosie the riveter Skrevet 29. november 2008 #1 Skrevet 29. november 2008 Vi flytta i mai. I går skulle jeg finne fram div pynt til advent. Da var det mye jeg ikke fant. Skikkelig ergelig, men jeg tenkte at det hadde vel blitt borte i flytteprosessen. Det var bla. et stort sølvfat til å sette lys oppå og 4 kuler pynta med glassperler. Det var noe av det jeg var mest glad i. Senere i går jeg vi på besøk hos svigermor, og da ser jeg at hun har pynte med akkurat de tingene jeg savna. Jeg mener de var kliiin like. Prøvde å hinte frampå og spørre om hun viste om vi hadde lagra noe julepynt hos de. (vi bodde tidligere i en bitte liten leilighet uten mye lagringsplass) Ja, det hadde vi sa hun, så jeg gikk oppå loftet for å lete etter de savnede tingene mine. Fant mye julepynt, men ikke fatet og kulene med glassperler. Jeg er 110 % sikker på at de ble lagra i samme eske. Kulene er også veldig spesielle. De er kjøpt i sverige og jeg har ikke sett lignende her. Hva gjør jeg? Jeg er sikker på at svigermor nå har pynta med mine ting!
Knøttefrøken Skrevet 29. november 2008 #2 Skrevet 29. november 2008 kan du ikke bare si at du synes at det fatet likner på ditt, og at du lurer på om hun har tatt feil, eller så får du manen din til å spørre
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 29. november 2008 #3 Skrevet 29. november 2008 Kan du ikke bare si "åå så fint fat med lys.. Hvor har du kjøpt det? Jeg har mistet mitt i flyttinga, så jeg må kjøpe nytt"
Gjest Skrevet 29. november 2008 #4 Skrevet 29. november 2008 Oj, kan ikke mannen din hjelpe deg da? Kjenner han igjen disse tingene? Hvordan er svigermor da, blir hun fornærmet om du eller mannen din spør? Må si jeg synes det var rart av svigermor din å gjøre det, dersom hun vet at det er dine ting...
mammat2goll Skrevet 29. november 2008 #5 Skrevet 29. november 2008 Du kan ikke få mannen din til å spør da? Viss ikke han husker det så kan han jo iallefall late som han husker de tingene frem for svigermoren din. Litt vanskelig situasjon, men jeg hadde hel klart fått mannen min til å si noe... lykke til, håper du får igjen tingene dine
Rosie the riveter Skrevet 29. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. november 2008 Ja, det er litt spesiellt dette her. Hun er jo egentelig en kjempehyggelig dame (som kommer fra et møblert hjem for å si det på den måten...) Har ikke sagt det til sambo ennå, men jeg kommer til å gjøre det senere i dag. Jeg hinta også temmelig kraftig fram om hun kunne ha tatt feil, men det var ikke snakk om! Æsj!!!
AneB Skrevet 29. november 2008 #7 Skrevet 29. november 2008 Jeg skjønner ikke problemet, jeg altså... "heeey, har du pynta med mine ting"??? etterfulgt av litt latter... men nå er jo det for seint. Ærlig talt, siden ting har blitt som de er, du har hinta og hun har nektet, at familien deres vil få en triveligere førjulstid av at du bare glemmer hele greie, og lar svigers kose seg med kulene. Det er bare TING!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå