Gå til innhold

Blir skikkelig forvirra!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg sliter med brunlig utflod, hatt det ca 11/2 uke. Det er ikke bare på papiret, men også i trusa. Vært hos lege som sier at dette er helt vanlig og ettersom jeg ikke har friskt blod elller smertet må jeg slappe av. Fikk hcg verdi på 345, trodde da jeg var i uke 6, men lege sier at jeg antagelig er i uke 5, noe som også stemmer med når graviditetstesten hjemme var positiv. I dag (tre dager etter at jeg målte hcg) tok jeg en test hjemme og den er så positiv som den aldri har vært før. Den blå streken som viser graviditet ble sterker enn den andre (CB), og ble det den med en gang. Jeg har ømme pupper, er småkvalm, egentlig sulten, men når jeg begynner å spise blir jeg mett med en gang. Er det noen som har noe erfaringer med dette? Jeg er så nervøs for at det er MA, ettersom det da står at man får brunlig utflod, men at smerte ikke forekommer. Hvis det er SA bør det ikke snart komme frisk blod?

Jeg tror jeg uansett skal spørre lege om jeg kan få ta nye blodprøver på mandag og om det er mulig å få tidlig UL? Må det være noe alvorlig for å få det eller kan det være aktuelt i mitt tilfelle?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei lillevinge=)

Ikke godt å gå å bekymre seg over den lille i magen nei:(

Har hatt en dag med blødning jeg også, da jeg var 5+1. Fikk komme inn til legen i går, er 8+2 nå, og han bestilte tidlig ul til meg slik at jeg får vite i neste uke om det er et hjerte som slår. Jeg har også lest inne på babyverden om blødninger i svangerskapet, og 1 av 25 kvinner som føder til termin har blødd en eller annen gang i løpet av tiden de gikk gravid.. Bestill deg en legetime og forklar hvordan du bekymrer deg for dette og spør etter en tidlig ul..'

Lykke til:)

Skrevet

Hei Skal blir Mamma!!

Det blir spennende å dra på UL til uka da :) Det er veldig betryggende å kunne få tidlig UL slik at man kan finne ut om det virkelig er liv der inne, spesielt hvis man er litt bekymret. Jeg skal ringe legen i morra og spørre om jeg kan ta en ny blodprøve for å se om hcg har steget, samtidig skal jeg spørr om tidlig UL. Hvis jeg ikke får det, bestiller jeg privat. Er verdt pengene syns jeg!!

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...