1 blå, 1 rosa & 1 Engel Skrevet 29. november 2008 #1 Skrevet 29. november 2008 Jeg gjør et tappert forsøk på å strikke lue til meg selv... :-) Når må jeg begynne å minke maskeantallet for å smale inn lua oppe? Jeg strikker med rundpinne forresten... :-)
Dailis Skrevet 29. november 2008 #2 Skrevet 29. november 2008 Det kommer an på om du skal ha spredt eller kjapp felling. Jeg begynner når luen rekker litt over ørene. Du bør gå over til strømpepinner under felling.
Gjest mphs Skrevet 29. november 2008 #3 Skrevet 29. november 2008 Kommer ann på hvor langt du vil trekke lua ned på ørene og om du skal ha oppbrett eller ikke. Men ca.18 cm uten oppbrett vil jeg si.
1 blå, 1 rosa & 1 Engel Skrevet 29. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. november 2008 Hm, oki... Hva er forskjellen på spredt og kjapp felling egentlig? Sånn utseendemessig tenker jeg på... :-)
1 blå, 1 rosa & 1 Engel Skrevet 29. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. november 2008 Oh, kom på en til ting jeg lurer på!! Hvor mange masker bør jeg minke i gangen? :-)
Dailis Skrevet 29. november 2008 #6 Skrevet 29. november 2008 Striket akkurat en lue nå hvor jeg felte på hver 10. maske annenhver omgang. Ble en kjapp felling for jeg brukte ikke så mange omganger på å felle, så luen ble fort snurpet sammen. Skal du ha en lue med litt lengde på så passer det å felle sjeldnere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå