Gå til innhold

For en herlig natt..!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk ikke og la meg før nesten halv to i natt (stupid!). Kvart på to våkna minstemann. La han i senga sammen med meg. Etter ca en halvtime kom eldste snupp også. Herlig men to unger tett inntil som ikke vil sove...

Etter en stund sovnet eldste mens junior holdt det gående til omtrent halv fire.. Da sovnet han.

Kvart på fire kom mannen min hjem fra jobb, han løftet junior over i sin seng, noe som selvfølgelig resulterte i at han våknet. Sove alene var visst helt uaktuelt.

Bar snuppa over i hennes seng, noe som resulterte i at hun våknet. La meg med henne i 10 minutter til hun sovnet igjen.

Gikk inn til junior og samboer. Samboeren min sovnet selvfølgelig (skulle virkelig ønske at jeg hadde den evnen!), junior nektet. Etter 20 minutter ble det hyling. Soving var en umulighet og vi stod opp.

Vippestol og TV funka en stund. Kosing på fanget funka en stund. Leking på golvet var helt uaktuelt. Prøvde å legge han igjen (i vogna) kvart over seks. Hyyyyl! Tok med meg hele voksiposen med ungen oppi inn i stua, vogga på fanget mitt og sang og vips så sov ungen :o)

0621 var klokka da jeg la meg igjen. Det er lenge siden jeg har lagt meg så sent/tidlig uten at det har vært alkohol inni bildet ;o)

Halv ni kom snupps inn til oss igjen. Klar for ¨å stå opp. For første gang følgte jeg henne opp, smørte litt mat og satte på TV'n. Så gikk jeg å la meg igjen. Rundt kvart over ni våknet junior igjen. Så var det morgen!

Krysser fingrene for en bedre natt i natt. Hvis ikke drar jeg på hotell!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uffda! i dag får du jage ungene rundt på hoppeloppeland eller lignende, og slite de skikkelig ut, så sover de sikkert godt til kvelds!

Skrevet

Min kveld/natt:

Lillegutt sov helt elendig natt til i går og var urolig i hele går, ventet meg liksom ikke verdens beste natt når ungene ble lagt i går. Lillegutt hadde våknet 4 ganger på under 2 timer da frøkna begynte og hoste. Hun hostet og gråt litt, men klarte å trøste henne og hun sovnet igjen (ca rundt 22). Men kort tid etter hostet hun igjen og gråt litt. Oppgitt gikk jeg inn til henne for å oppdage at hun hadde kastet opp i senga si. Lillegutt våknet mens jeg holdt på med henne. Heldigvis tok mannen lillegutt. Frøkna kastet opp 2 ganger til etter det og var våken til halv ett eller no. Da hadde lillegutt våkna 2-3 ganger til... Frøkna sov heldigvis ganske greit i natt, men vi var inne hos henne av og til og sjekket i forbindelse med at hun hostet i løpet av natten. Lillegutt har våknet sikkert en gang i timen og holdt på en stund hver gang. Mannen hadde stukket ut i stua med han i seks tiden, men det hadde jeg sovet meg igjennom. Kl 8:30 sto jeg opp med lillegutt. Er helt mørbanket. Lillegutt har sovnet i vognen sin og jeg håper at han sover noen timer... det gjorde han i hvert fall i går. Mannen har sovna på sofaen og jeg håper at jeg får en liten dupp senere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...