Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 29. november 2008 #2 Skrevet 29. november 2008 Små biler Refleks Klistremerker Hårpynt 10 kroner og 5 kroner Sokker Ååååå er så glad jeg slipper å lage kalender....hehehe:-)
Blåmandag¤ Skrevet 29. november 2008 #3 Skrevet 29. november 2008 Min på snart 8 år får: Notatblokker Godteri på lørdager (en kjærlighet, jeg er gnien) Penn, blyanter, viskelær, blyantspisser Puppy in my pocket (små lekedyr i pose) Truser T-skjorte DVD på julaften
line_n & sara Skrevet 29. november 2008 #5 Skrevet 29. november 2008 saape eller apotek har jo litt småplukk til badet, feks badefigurer eller sånn som man kan tegne i dusjkabinettet eller badekaret med! ellers har vell leketøysbutikkene masse smågreier ved kassene som er billig og greit å putte i kalendern!
Gjest Gul stjerne Skrevet 29. november 2008 #6 Skrevet 29. november 2008 Til lille på halvannet: Småbiler og fly/helicopter - fant er rør med 12 biler på smartclub til 99kr. Dyrefigurer i plast - Brio har visstnok en pose med forskjellige til rundt hundrelappen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå