Gå til innhold

Andre med tvangstanker om graviditeten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal være ca 6 uker på vei, men kjenner så utrolig lite. Ikke kvalm, ikke spesielt øm i puppene, ikke metallsmak i munnen... Men har jo testa positivt og det sto jo faktisk "gravid" på cb digital. Sliter likevel med å tro at det er på ekte, hva om det er helt tomt der inne? Bare sju mnd siden jeg fødte, kan jeg ha mindre symptomer fordi det er så kort tid siden sist? Har litt vondt i korsryggen og litt støl i magen, men det har vært den eneste. Skal til ul på onsdag, gruer meg som en gal, men litt viktig å få gjort siden jeg er i permisjon og må finne ut av hvordan ting blir i forhold til å komme tilbake til jobb og ny permisjon. Tenk om det ikke er noe der inne? Andre som tenker sånne sprø tanker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg er livredd....har fått noen småblødninger også, så er helt desperat etter å kjenne på kroppen at alt er som det skal, men har jo ikke så mange symptomer. Er også ca 6 uker. Tror det er mange sånne som oss ;)

Skrevet

tror det er VELDIG vanlig å tenke sånn, og det er faktisk ikke så lett å tenke seg at det er et lite liv inni magen. og når man har så lite graviditets symptomer er det jo enda vanskeligere.

tenkte sånn selv en stund, selv om jeg var på UL i uke 9, så var det vanskelig å forestille seg at det virkelig var en ny baby inni der. men da fikk jeg jo SE at det var noe der! kanskje rart at vi tenker sånn vi som har barn fra før? Nå er jeg 18 uker på vei, og har kjent liv der inne, så nå er det litt mer "virkelig" :) (ja, jeg sniker litt innom både 1. 2. og 3. trimester...)

jeg har også mindre symptomer denne gangen, men det var 13 mnd siden jeg fødte da jeg ble gravid. Graviditeter er forskjellige. Jeg lurer på om jeg får gutt denne gangen siden det er annerledes, fikk jente sist.

jeg ville ikke kallt det "tvangstanker"

Skrevet

Jeg tenkte og som to_tette?... Vil ikke akkurat kalle dette tvangstanker. Heller usikkerhet.

Skrevet

Er 6 uker i morgen jeg også, og ikke så mye symptomer her i gården heller. - Alt er bra så lenge jeg ikke har blødninger, tenker jeg! Testen lyver jo ikke heller.

Lykke til med svangerskapet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...