gravidpånytt Skrevet 29. november 2008 #1 Skrevet 29. november 2008 Ni dager over nå. Og ikke en kynner en gang. Flere som begynner å lure på om ungen ikke kommer i det hele tatt?
tiili-my-nov08 Skrevet 29. november 2008 #2 Skrevet 29. november 2008 4 dager på overtid nå...Jeg tror hun ikke kommer ut fordi alle rundt meg kommer med stadige ønsker om når det passer de at hun kommer ut. Samboeren hadde eksamen på tirsdag - så det passet dårlig for han, moren min som skal komme fra østlandet og være her når ting skjer skulle på konsert på torsdag, og svigermor drar likegodt til england i dag.... Så babisen og jeg er blitt enige om at en gang i januar burde passe greit...
Promp Skrevet 29. november 2008 #3 Skrevet 29. november 2008 Jeg også!!! Hadde termin tirsdag 25.november, så er jo ikke såå mye over enda. Men nok for noen! Det er ikke så ille synes jeg, for nå er jeg jo allerede over og formen er egentlig ganske bra.. Men utrolig irriterende med alle som ringer/melder og maser og spør om det skjer noe snart... Hallo? Det vet jo ikke jeg? Ja, ja, så lenge formen er bra, er ikke dette med overtid så ille synes jeg! Lykke til jenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå