Gjest Skrevet 29. november 2008 #1 Skrevet 29. november 2008 Hei el-eksperter! Jeg er ganske sikker på at jeg skal ha eggløsning enten i dag eller i morgen, senest mandag. Så snart jeg får positiv test skal jeg kontakte Stork for å avtale time. Jeg begynte å teste torsdag, kun kontrollstrek. Fredag, kun kontrollstrek. I morges, kun kontrollstrek. Jeg skal teste igjen i ettermiddag. Hvis da teststreken dukker opp, skal jeg da forberede meg på å dra til Danmark i morgen, eller skal jeg vente til testen viser like sterk teststrek som kontrollstrek? Husk det tar 24 timer fra testen i ettermiddag til jeg kan bli inseminert i morgen ettermiddag. Hvis testen slår ut for fullt i kveld eller i morgen tidlig, så vil det være umulig for meg å rekke fram til Stork i morgen.
Gjest Skrevet 29. november 2008 #2 Skrevet 29. november 2008 Jeg må legge til at jeg bruker el strimler til å teste med. Jeg synes de er lette å lese av, håper bare de er like nøyaktige som digitale tester? Noen som vet dette sikkert? Er jo synd om strimlene viser negativt dersom en digital test ville vist positivt... Der jeg bor får jeg heller ikke tak i digital test i dag så jeg må satse på strimlene. Men det er ingen grunn til å tvile på nøyaktigheten deres vel? Jeg kan vel ikke risikere at de ikke viser positivt før eggløsningen er overstått?
Gjest Skrevet 29. november 2008 #3 Skrevet 29. november 2008 Og så må jeg legge til at jeg allerede onsdag fikk litt el-slim. Torsdag sank det til bunns i glasset, det samme skjedde i går. Synes tappen er mer åpen i dag enn i går, men får fortsatt ikke en finger inn. Men det er nok ikke lenge til, åpningen er litt større i dag enn i går. Er så redd for å få eggløsning allerede i dag, selv om jeg ikke har hatt utslag.
Musemor med tre søte små Skrevet 29. november 2008 #4 Skrevet 29. november 2008 Hadde jeg testet etter EL, og skulle til Danmark for innsiminering ville jeg nok ikke stolt helt på strimlene, med brukt en CB isteden da den gir et klart resultat og ikke kan tolkes frem og tilbake. Når det gjelder strimlene så sier man dem er positive dersom test streken er like eller sterkere enn kontroll streken. Dette med EL-slim og tappen har jeg ikke peiling på. Lykke til ;-)
Gjest Skrevet 29. november 2008 #5 Skrevet 29. november 2008 Mener du at en cb gir klarere svar altså? den viser jo et egg når det er mellom 24-36 timer før eggløsning, og strimlene viser to strimler der teststreken må være sterkere enn kontrollstreken. Egentlig kan kanskje strimelen være bedre, fordi de viser en svak strek før den sterke kommer, og derfor varsles man kanskje tidligere enn ved cb om at el er på vei? Vet ikke, er bare noe jeg tror.
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 29. november 2008 #6 Skrevet 29. november 2008 jeg stoler ikke på cb digital.. jeg testa falsk positiv 5 ganger.. bekreftet av legen... for den viste at jeg hadde el men blodprøven viste at el ikke hadde funnet sted..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå