cindy 24 Skrevet 29. november 2008 #1 Skrevet 29. november 2008 Noen som har noen aktiviteter som en kan ha i barnebesøket til en som blir 5 år??? Hva serverte dere??? Trenger litt ideer ,så hadde vært kjempe fint om noen hadde tatt seg tid til å svare.
celodi Skrevet 29. november 2008 #2 Skrevet 29. november 2008 Pølse med brød Pannekaker Pizzaboller Grøt Boller og kakao Gele Muffins Kake Vet ikke hva du har tenkt og servere jeg,middag eller bare noe godt? Er det bursdag? Går an og sette hale på grisen Flasketuten peker på Fiskedam Stolleken Var dette jeg kom på=)
cindy 24 Skrevet 29. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2008 Tusen takk for så mange gode ideer...=)=) Men hva er å sette hale på grisen????
celodi Skrevet 29. november 2008 #4 Skrevet 29. november 2008 Tegn en stor gris på papp.. Så skal ungene ha bindt for øynene og sette halen på grisen (på rett plass) Lag en hale og sett på en tegnestift eller noe,så skal ungene prøve og treffe så rett som de klarer.. Ofte får grisen halen på hodet=) Og det synes de er veldig morsomt =)
cindy 24 Skrevet 29. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. november 2008 åhhh,jeg forstår....det hørtes morsomt ut=)=)
cindy 24 Skrevet 29. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. november 2008 Hadde vært fint om noen andre også kom med noen ideer.....Takker for alle svar på forhånd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå