Desemberprins kom 20des :) Skrevet 29. november 2008 #1 Skrevet 29. november 2008 jeg var avhengig av mamma når jeg var liten,mye pga at jeg ble mobbet gjennom hele barne og ungdoms skolen.i har alltid hatt et nært forhold,men når jeg var 19 traff jeg mannen min og flyttet til andre siden av landet (mine besteforeldre og tante bor her og).Nå krangler vi da siden jeg ikke har tid eller råd til å besøke henne,hun kommer riktig nok til mine besteforeldre 19 des og blir til 1 jan,men det er visst ikke godt nok. Hun og mannen min er og uenige om hva som er å skjemme bort datteren vår og ikke.......så det er jo alltid noe med de to.Så står jeg i midten og må høre på. Jeg foreslo at vi kunne bli med henne hjem etter nytt år siden jeg begynner på jobb 5jan,men da passet det ikke for henne for hun måtte jobbe 2 jan.........sier til meg at det aldri passer for meg å komme til henne når hun inviterer oss,men det trengs penger å reise dit med 3 stk 2 hver mnd som nesten ønsker.Vi ser henne 2 hver mnd i og med at hun jobber som lærer og ALLTID drar hit når hun har fri.Hun er fryktelig sjalu på at vi er sammen med hans familie siden de bor her,sier til meg at jeg prioriterer dem og sånn.I går oppdaterte jeg hjemmesiden til tulla og sendte mld til henne om at jeg hadde gjort det,da fikk jeg til svar: så fint,da kan jo vi som ikke ser henne få se utviklingen på internett......sist vi så mamma var i oktober!!!Før det var det i juli og før det i påsken......da var vi sammen i 1 uke hver gang......Hun er riktig nok alene,men nå begynner jeg virkelig å bli lei av å høre på dette her og sier at hun har hatt et sammenbrudd etter jeg sa at vi ikke kunne komme nå..... hva i all verden skal jeg gjøre?
Gjest Skrevet 29. november 2008 #2 Skrevet 29. november 2008 Har du flere søsken? Hva med å foreslå for moren din at hun flyttet til samme landsdel som dere?
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 29. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2008 har 2 brødre som bor rundt henne,så hun sier hun må være der for dem......ikke vet jeg,alt er vanskelig for henne hele tiden
Gjest Skrevet 29. november 2008 #4 Skrevet 29. november 2008 Har du prøvd å snakke med henne om det? Jeg tror det er lurt å si i fra på en hyggelig måte. Si at du gjerne vil at dere skal ha det hyggelig når dere først er sammen framfor å tenke på at dere ikke får sett hverandre så ofte. Det er ikke alltid så lett med foreldre. Jeg har problem med at mine foreldre forskjellsbehandler min søsters barn kontra mitt. Mitt søsters barn får veeeeldig mye oppmerksomhet og tid tider dreier alt seg om henne. Men ved neste besøk skal jeg snakke med de om det. Gruer meg, men man må si ifra. Kanskje de ikke er helt klar over oppførselen sin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå