Gå til innhold

Babyen vår fikk ikke låv å være hos oss lenger... :-(


Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!!

Anbefalte innlegg

Torsdag kveld eller natt til fredag sluttet hjertet til den lille babyen vår å banke. Jeg merket at det ikke var noe liv i magen, og at jeg ikke fikk respons når jeg prøvde å dytte på den. Jeg fikk time på sykehuset med en gang jeg ringte. Hadde en skikkelig ekkel følelse av at ting ikke var som det skulle. Jeg så det med en gang vi fikk opp ul bildet. Babyen var helt stille, og hjertet banket ikke lenger. Babyen vår ble 27 uker og 3 dager. Vi er kjempe triste, men vi har heldigvis ei sprudlene lita jente på snart 2 år som lyser opp dagen for oss. Nå skal vi snart inn på sykehuset og bli satt i gang. Vi ville ha en rolig kveld hjemme for å fordøye tankene litt, så vi dro hjem fra sykehuset i går etter at de hadde tatt en masse prøver.

 

Lykke til til alle dere andre;-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så utroili trist å høre!!! Bra dere har hverandre å støtte dere til i denne tunge tiden!!

Dere må ha lykke til videre hvis dere bestemmer dere for å prøve flere gang!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så ulidelig trist.....jeg sitter og kjenner på hvordan det måtte føles selv.

Er 27+6 i dag og kan ikke forestille meg at jeg skulle miste nå. Sannheten er imidlertid at den lille kan slutte å leve når som helst i svangerskapet selv om det er sjeldent så sent.

 

Varme tanker til deg og dine, ikke mist håpet :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker masse på dere!

Godt dere har hverandre og lilla tuppa deres.

Ta vare på hverandre..Masse klemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig trist.. Og for en ekkel følelse du hadde før du fikk det bekrefta:( Enda godt dere har hverandre og lille tulla da:)

Ønsker dere masse lykke til framover på alle måter..

 

Mange varme klemmer fra meg.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...