Gå til innhold

Shit.... er det min tur nå??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her med rier da,og kjenner angsten kommer snikende =(

(Jeg har fødselsangst etter forrige fødsel)

Klarte ikke å ligge i sengen og slappe av,og tenkte at mannen min kommer til å trenge kreftene når vi er i gang for alvor og at jeg ikke trenger han akkurat nå.

Men kjenner bare smertene "oppå" magen og innover,ikke nedover slik det var sist,og får ikke pause heller liksom.

Har det noe å si? bekymrer meg for så masse rart,men har enda ikke ringt føden,det blir liksom virkelig da.

Håper det er flere enn meg som rangler i natten og kan svare meg litt =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm,tror det gav seg nå?

Typisk,det begynte rundt 2 i natt.

Det blir MASSE trasking rundt på handlesenter når de åpner idag ja,for nå vil jeg ha det skikkelig igang!!

Skrevet

Sitter her jeg og. Men ikke med rier da, bare vondt i mage og rygg..

Vet ikke hva som er normalt eller noe siden jeg er 1.gangs....

Kjenner litt igjen på den skrekken du snakker om. Vil gjerne bli ferdig med dette og få møte lille gullet. Men blir helt kald inni meg når det går opp for meg at jeg skal føde snart.. Gruer med.. Er sikkert værre for deg som har en dårlig opplevelse fra før..

Har du bare konstant vondt nå el er det tak også??

Skrevet

Det var en konstant smerte,som toppet seg liksom.

Nå håper jeg de tar seg opp igjen =)

Jeg vil anbefale deg å ta deg en å ta deg en tur til en dyktig jordmor og få snakket om det,det gjorde jeg,fikk masse gode råd og tips til hvordan jeg skulle takle denne fødselen,og unngå de samme tingene som skjedde sist.

Dessverre ser det uttil at denne babyen også er en stjernekikker =(

Skrevet

Har snakka med JM jeg går til om det. Men følte ikke jeg fikk noe respons, mere at det var normalt..

Men har snakka mye med kjæresten om det, og prøvd å skrive ned hvordan jeg har det. Tenkte å ta med det arket på føden så de kanskje skjønner hvorfor jeg reagerer som jeg gjør hvis det skal være noe.

Har du sett det på Ul at han e en stjernekikker?? Eller kan det kjennes utenpå?

Skrevet

Jeg bestilte meg en time hos privat jordmor,det var verdt hver eneste krone!!!

Det er veldig lurt å skrive det i fødebrevet,for da skjønner de kanskje litt mer.Kjæresten din er også en grei speaker å ha,er ikke sikkert du er "istand" til å uttrykke det du ønsker selv.

Jordmor kjente det på leiet at han ikke hadde lagt seg helt til,og fikk bekreftet med UL.

Om du er bekymret for det,så sjekker de det på føden før du føder,det skal de med meg,de kan jo vri seg til på rett plass ganske lenge =)

Syntes det var dårlig av jordmoren din å ikke ta deg på alvor,det skaper jo bare negativ stemning hos den fødende.

Det er ikke meningen at du skal være redd når den største tingen i verden skjer =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...