MÅNS m/lilleMarius Skrevet 29. november 2008 #1 Skrevet 29. november 2008 Her gir det seg ikke!! Hostesaft hjelper ikke noe særlig... Tips?
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 29. november 2008 #2 Skrevet 29. november 2008 ja,det gjør det,men de har astma også da. hostesaften du kjøper reseptfritt er ikke brukelig til annet enn saft,sa legen til meg =P dra til legen å få resept på efedrin,det hjelper!
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 29. november 2008 #3 Skrevet 29. november 2008 Jepp, men min har astma. Som hun over sier har reseptfri hostesaft samme virkning som en IFA pastill. Ta turen til legen å få en hostesaft på resept.
mammat2goll Skrevet 29. november 2008 #4 Skrevet 29. november 2008 jenta mi på 1,5 år har hostet i 5mnd nå...efedrin hjelper ikke...så er ikke så mye å gjøre for det er bare et virus sier legene.
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 29. november 2008 #5 Skrevet 29. november 2008 hvis legene mener det er et virus,så burde efedrin hjelpe,eller cosylan. hadde et av mine barn hosta så lenge uten legene hadde gjort noe hadde jeg bedt om henvisning til barnelege for å drøfte om det kan være astma.
Gothminister Skrevet 29. november 2008 #6 Skrevet 29. november 2008 Minsten er ikke så ille,men hoster litt ja,men kan da tilføye slik som de andre her,att han har astma.. Storebror har ikke astma,og han hoster ikke.. Det går en lei hoste ute nå,iallefsll her hvor jeg bor,folk hoster opptil 4 uker,men så er det slutt også da..(att de blir friske mener jeg..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå