UnePune äntligen hemma! Skrevet 29. november 2008 #1 Skrevet 29. november 2008 I hvert fall ikke på mannen min =P Hehe, neida! Han har vært å sterilisert seg i dag. Betalte bare 1700,- trudde det var dyrere jeg =) Deilig å ha en bekymring mindre! Og han lever ennå...går litt breibeint bare!
chill+enda en til Skrevet 29. november 2008 #2 Skrevet 29. november 2008 Ikke dumt Tror min mann nok skal gjøre det samme etterhvert... Vet du om det er nedre aldersgrense på sånt forresten? Fastlegen min anbefalte nemlig ikke at mannen min gjorde det enda. Han er snart 29 år, og vi venter hans 4. barn...
UnePune äntligen hemma! Skrevet 29. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2008 Mannen min er 28, jeg 26 og vi har 3 barn. Var hos fastlegen for en måned siden og bestilte. Gikk veldig fort og greit =)
UnePune äntligen hemma! Skrevet 29. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. november 2008 Han har alltid vært innstilt på at han skal sterilisere seg, men blei jo litt pysete når det kom til stykket. Men det gikk veldig bra =) Han måtte skrive under på et papir, og fikk selvfølgelig beskjed om at det ikke kunne gjøres om. Vi er kjempefornøyde med de 3 barna vi har, og jeg er ikke villig til å gå på p-piller resten av livet. Vi gjorde det hos fastlegen, fra han bestilte tok det bare en måneds tid.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 29. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. november 2008 Litt ubehagelig var det jo. Og å sette sprøyter i pungen er jo sikkert ikke godt =P Men han har ikke klaga - overraskende nok!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå