Gå til innhold

Hei er det noen her nå???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heia.. :)

jeg er her ihvertfall :)

Skrevet

Kan du hjelpe meg med en liten ting her???

For ca en uke siden så begynte jeg med en blødning, litt rosa på papiret så litt brunt så kom det litt friskt blod, men ikkje mye. Trengte egentlig ikke bruke mer enn et bind. Dette kom ca en uke etter el... Varte noen dager... Stoppa litt opp innimellom også.. Nå er det noen dager siden det stoppa og nå har jeg begynt å få noen stikkinger samme som da jeg tidligere har vert gravid.. Skjønner ingenting jeg.. Kroppen føler annerledes ut og jeg føler at jeg er gravid faktisk... Helt forvirret her.. Om jeg tar en test i morgen tidlig og den skulle vise seg og vere positiv, kan jeg da stole på at det er rett?

Skrevet

åh herlighet...huff...hmm...vet du..hadde jeg vært deg ville jeg ventet en ukes tid før jeg hadde sjekket bare for å være helt sikker..

kan godt hende at alt er i orden og kjempepositivt,men det er kanskje ikke verdt å se en positiv test om den skulle være negativ om et par uker???

Har også gådd gjennom en SA tidligere og det er jævlig...da er det bedre å ikke vite syntes jeg...

Skrevet

Ja jeg hadde en SA i sommer... Har også en jente på 2.5 år.. Vi har prøvd på nr 2 i snart 2 år og jeg er rimelig lei... Ver masse plaget me alt mulig, uregelmessig mens, masse smerter, PCO, masse større cyster... Fjernet en cyste i april, ble gravid ganske kjapt.. Men mistet det... Nå er det snakk om ny operasjon, for jeg er blitt så plaget med cyster igjen, gikk bare 3 mnd uten cyste... Så er det mest sannsynlig ivf på oss..

Men om dette skulle vert en kjemisk graviditet, så burde vel kanskje testen vist neg i morgen da... ? Det er nå 2 uker siden el..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...