Gå til innhold

wow er dette strekkmerker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.

Jeg ser i speilet idag at jeg har to små men absolutt synlige loddrette streker på høyre siden av magen. Jeg er bare 23 uker på vei, kan dette virkelig være strekkmerker allerede? jeg er veldig liten i magen i tillegg, det syns nesten ikke at jeg er gravid. så jeg har liksom ikke kjent noe til strekking eller noe sånn om man skal det da.

Wow så komisk, jeg kommer jo til å få enormt med strekkmerker da hvis de skal komme i fire måneder til. ånei. jeg trodde de kom fordi huden strakk seg, den kan jo umulig ha strekkt seg noe serlig enda? er det vanlig at det begynner så tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dere som har fått så tidlig som meg, hvordan har det utvikla seg? har det blitt mye til slutt?

Skrevet

høres nesten slik ut ja.

de kan komme veldig tidlig...men du får se positivt på det..når det har kommet et visst antall av de så er det bare å gi pokker..hehe.. ;)

selv har jeg fått strekkemerker både her og der iløpet av mine to svangerskap,så tviler på at mine framtidige skal klare å finne plass til flere.. :D

Skrevet

jeg fikk tidlig strekk merke på siden av magen, det vil si en på hver hofte i uke 15 eller noe, og har ennå ikke fått fler, er nå i uke 35, så trenger ikke se ut som verdenskartet til slutt heller, er så forskjellig fra person til person... men er jo ikke tidlig å få det da.. :P hehe.. vet om mange som har fått masse innen de er uke 16 jeg...

Skrevet

men nå skal det jo vises at man har levd da..

er glade i strekkmerkene mine jeg..gjør meg ingen verdens ting..vet at strekkmerkene på magen og lårne kom når jeg var gravid med nr en..

med nr to kom det strekkmerker på puppene..det gjør meg ingen verdens ting..for de er jo bare bevis på hva kroppen min har hjulpet til live...

og ungene er jo så nydelig fantastiske at det...ja... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...