Gå til innhold

Da har jeg pakt inn 48 gaver

Anbefalte innlegg

Skrevet

som henger fint på kalenderen. Kan tro det skal være 2 ivrige barn her i morgen når de får se den:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir iherdig pakking i morgen for min del. Men pakker kun 24, hvor hvert av barna åpner hver 3 dag. Barna har i tillegg godterikalendre som de har fått fra besteforeldrene sine

Skrevet

Hadde jeg hatt 3 barn så hadde heller ikke alle 3 fått hver dag. Det blir jo 72 gaver....

Skrevet

Ja ikke sant. De får også ganske store gaver i julekalenderen og alle er forøyde med ordningen;.)

Skrevet

Kalendergavene pakket jeg inn tidligere i uka. Men skal ikke henges opp før i mårra kveld, slik at sønnen ser det på mandagen..

Skrevet

Gjorde unna pakkingen for noen uker siden, men hengte dem opp på kalenderen igår, et helt stykke arb det også. Har 44 pakker, fordi noen er felles. : )

Gleder meg til og se fjesene på barna når de åpner første på mandag : )

Hva jeg gjør når mini blir så stor at hun også vil ha pakker, vet jeg sannelig ikke. Men kjenner jeg meg selv rett får de vel hver sin hver dag, men kommer til å ha flere slike gjøreting i kalenderen iallfall : )

Skrevet

Jeg skal pakke inn i kveld. Har kjøpt til minste på 17 mnd fordi vi ikke har lyst til å gjøre forskjell. Hvor mye hun får ut av det er jo usikkert, men alle blir fornøyde i hvertfall:)

Neste år skal jeg huske å kjøpe inn gaver til kalenderen når ting kommer på tilbud. Det lærte jeg meg i går da jeg jaktet oslo rundt etter små gaver;)

Skrevet

Off jeg har jo blitt syk og orker ikke gå å handle inn gavene. har hatt det så travelt i det siste med dåp og bursdagsfeiringer at jeg ikke har kommet lenger enn planleggingsstadiet. Så ble jeg syk igår og idag når jeg hadde tenkt å gå å handle inn. Så nå har jeg sendt mannen på byen så han får kjøpe en gave eller to i første omgang så får jeg gå på mandag å henge opp resten da.

Jeg har kjøpt slike poser på Nille til å legge gavene oppi så det blir greit å bruke de å henge opp med.

Gleder meg også til barna får se de:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...