Gå til innhold

Søskenpulk eller ikke???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 3 barn på 6 mnd, 11/2 år og 3 år. De to minste er litt små til å gå på ski og slikt enda, så vurderer å investere i en pulk. Spørsmålet er da om jeg skal har søskenpulk eller bare en vanlig pulk. Han på halvannet kan jo også sitte på ett sklibrett eller i hundesleden når vi er på langtur, så det er ikke 100% nødvendig, men litt godt å få med seg alle tre om jeg skulle ut en liten tur for meg selv.

Hadde i utgangspunktet tenkt meg en søskenpulk, men fikk så noen tanker i hodet. Er søskenpulken veldig tung å trekke? Blir den så vanskelig å få med seg at man dropper det?

Ser det er en 2003-modell til salgs på finn nå, så lurte på å kjøpe den. Men ble plutselig i tvil. Noen med erfaringer...Hjelp

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg hatt så tette barn hadde jeg helt klart ville hatt søskenpulk :)

Vi skal ikke ha, men jenta vår er 3 når nestemann kommer, og det blir neppe noe skigåing med minstemann før neste vinter, så da trenger vi bare den single-pulken vi har.

Skrevet

Hvis mllomste kommer til å trenge søvn når dere er ute på tur, ville jeg helt klart kjøpt søskenpulk, kjøper du den brukt kan du jo selge den om et år eller to for samme prisen....

Jeg har aldri trukket en søskenpulk... så det vet jeg lite om.

Skrevet

Vekt ja; jeg tror ikke pulken i seg selv veier så mye mer enn enn singel-pulk, så den ekstra vekta blir jo av han på 6 mnd som skal sitte oppi da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...