Prosjekt_baby84 Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 Jeg fikk mens i går. Skikkelig smerter og skikkelig blødning. Blødde også skikkelig tidligere i dag, men allerede nå er det nesten ingenting, Helt merkelig. Det pleier å være sånn på meg, og jeg er bekymret for at dette skal ha noe å si for fruktbarheten min... De sier jo at det ikke skal ha det, men disse bekymringene lever liksom sitt eget liv... Den er så og si regelmessig hvertfall..
Små Einsteins Skrevet 29. november 2008 #2 Skrevet 29. november 2008 Jeg har veldig kort mens, har mens med en del blod den første dagen og nesten ingenting på dag2 så jeg er også bekymret for at det har noen å si ang fruktbarhet men har jo hørt at det ikke har noe å si.Det er sånn som du sier at bekymringene lever liksom sitt eget liv.Har 24-26dagers syklus.
Prosjekt_baby84 Skrevet 29. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2008 Jeg har spurt gynekologen min om det, og han sa at det måtte jeg bare anse som en bonus. Har også spurt jordmor Siri om det, og hun sa at varigheten ikke hadde noe å si. Kanskje vi rett og slett bare skal slå oss til ro med det. Så lengde den er såpass regelmessig så er det helt sikkert ingen fare. Har det alltid vært sånn for deg eller? Jeg hadde lengre mens da jeg var yngre, før jeg begynte på pilla (brukte minipiller), er først etter det at den har blitt kortere. Slutta på den for 2 år siden.
Knask! Skrevet 29. november 2008 #4 Skrevet 29. november 2008 Har også kun skikkelig blødning ca. 2 dager. Er nå gravid, på 2pp -så fruktbarheten var det vel ingenting å si på Får som sies her bare ta det som en bonus!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 29. november 2008 #5 Skrevet 29. november 2008 Jeg pleier også å blø maks 2 dager, etter det er det bare småtteri som kommer hehe Jeg ble gravid med snuppa på første forsøk, denne gangen ser det ut til å ta litt lenger tid da...er i 4 pp men hadde en SA i august. Så tror ikke det har noe å si på fruktbarheten. Har alltid hatt kort mens, helt siden tenårene, og uavhengig av p-pillebruk og uten p-piller :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå