Gå til innhold

lysk smerter!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt ufattelig med smerter i lysken på høyre side ca 3 dager nå.Smertene kommer og går, men føler jeg skal krepere når det står på som værst.Kan dette være bekkenløsning????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke for å skremme deg, men slik hadde jeg det når jeg hadde blodpropp i lysken, hvordan er smertene??

Skrevet

hei=) Dette er nok sannsynligvis ikke bekkenløsning nej,d du beskriver er rett og slett voksesmerter somkalles ligament smerter...d kommer av at båndene som livmoren er festet i strekker seg og d er mye som vokser og strekkes for tiden så d kan være ganske vondt faktisk--mange ar dem bare enkelte ganger mens andre kanskje kan ha disse smertene gjennom hele svangerskapet...ingen sa d ikke skule være vondt å gå gravid..jeg hadde slike selv og har det enda...kommer og går i forskjellige grader...noen ganger så vondt at dkjennes ut som jeg får støt eller kramper inni dær en plass...men heldigvis veldig normalt=)Trøste eg med at d er tegn på at d vokser dær inne som d skal=)

Skrevet

Føles som voksesmerter og strekninger.Hadde det lignende sist da jeg gikk gravid, og det er bare 1 år siden, men det er litt mer intenst denne gangen.Tror ikke det er blodpropp.

Skrevet

jepp høres bra ut, men smertene er jo i lysken og nedover benet....leste at bekkenløsning kunne være smerter i lysk og bben også....ikke bare i ryggen....derfor jeg måtte spørre

Skrevet

bare benet ditt ikke har hovnet opp og er rødt så er det nok ikke blodpropp.

Skrevet

nei,men skal aldri si aldri,men da hadde jeg trodd smertene hadde vært der hele tiden.hvordan var det da du hadde blodpropp da.Nei har ikke hovnet opp

Skrevet

Hvis d er nedover benet kan d jo være d er muskulært også..lysken er jo tross alt oppi dær to lår musklers fester sitter også...så d kan arte seg nedover sånn da...men jeg villle absolutt kontaktet lege uansett hvis du er bekymret bare for å konstantere at d ikke er noe galt=)

Skrevet

De var intense, kunne ikke sitte, ligge gå eller noe, for det gjorde vondt, trengte hjelp til å dusje, gå på do, og benet mitt hovnet opp 10 cm mer enn det andre, smertene var intense, legen trodde det var bekken løsning så fikk paralgin forte og henvisning til fysio, men det hjalp ikke, så uken etter fikk jeg endelig tak i jm mi, og hun så jeg hadde fått blodpropp, så lå på barsel avdelingen i 10 dager, og fikk blodfortynnende, går ennå på blodfortynnende sprøyter 2 ganger om dagen til 6 mnd etter fødsel, fikk blodproppen i uke 24 og er nå på vei inn i uke 36.

Skrevet

ok,da skal jeg være på vakt dersom jeg får noen av de symptomene.Ble bare litt skeptisk med et slikt vulgært svar på mitt lille spørsmål om lysksmerter.Det er ikke problemfritt og være gravid, men strekninger og smerter både her og der.Heldigvis er det verdt det alt sammen.

Skrevet

Ja det er sant :) Men kunne greiet meg fint uten den blodproppen å ha ett "normalt" svangerskap som MANGE har, med de ufarlige vondtene som er vanlig.. får snakke med legen om dette da vet du :) Lykke til videre, mente ikke skremme deg, mer gjøre deg obs på dette :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...