Gå til innhold

Barnehagepersonale som kysser barnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette vanlig praksis? Jeg kjenner jeg reagerer litt på det.. Greit med kosing, stryking o.l men jeg føler liksom at kyssing er forbeholdt oss foreldre..

Er flere i barnehagen til jenta mi som kysser henne...

Litt ukomfortabelt.. Hvordan føler du det? For min del hadde det ikke vært naturlig å kysse noen andres barn..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kysser ikke andre sine barn, men reagerer ikke så lenge barnet har det fint. Reagerer barnet sier jeg ifra.

Skrevet

Regner med at du mener kyssing på kinnet, og ikke munn?

Hadde ikke reagert på det. Andres barn jeg kjenner godt kan jeg gjøre det med, og de ansatte har jo selv blitt godt kjent med mitt barn.

I Frankrike læres jo barna opp til at dette er måten man hilser på noen på, altså noe man skal gjøre ;o.

Skrevet

vet ikke om dere ser på det på samme måte da, men sønnen min går til dagmamma, og hun "nusser" han ofte på kjaken (eller stryker han der) når hun skal si hadet når vi henter han.

Har egentlig ikke tenkt noe over det.

Så da reagerer jeg ikke på det heller tenker jeg:)

Syns det er koselig, og vet jo at hun er glad i han..

Skrevet

Et par i barnehagen gjør den med gutten min også og jeg må si jeg syntes det er hyggelig. det betyr bare at de liker han og er glade i han, og da er jeg trygg på at han har det fint i bhg og får kjærlighet der også.

varmer mitt hjerte iallefall

Skrevet

Jeg gikk en stund i åpen barnehage med min datter. En jente var der med au pair, og så flere ganger at au pairen kysset henne på munnen. Hadde ikke likt det hadde jeg vært moren:(

Skrevet

Jeg kysser ikke barna jeg har annet enn på kinnet.. men jeg har jo opplevd at barn vil komme å gi meg hadet-suss, og da er det jo litt vanskelig å "komme seg unna".. gjerne med snørr hengende, æææsj :P

Skrevet

jeg snakker da om kyss på kinnet, ikke munn.

annonym23.48

Skrevet

Vi har familiebarnehge og jeg syns bare det er koselig at hun og ungene viser at de liker hverandre med klemmer og kyss på kinnet.

En gang kysset ungen min henne mitt på munnen og da måtte jeg bare flire over det overaskende uttrykket i annsiktet hennes:o)

Jeg syns det er veldig godt å vite at ungen min har det så bra der.

Skrevet

sønnen min blir kysset på kinnet, og det gjør meg INGENTING! hun som kysser han på kinnet er kontaktpersonen han i bhg, og hun er helt forelsket i sønnen min. Og vet dere hva, i tilegg til at hun kysser han på kinnet, er hun utlending!!!

Skrevet

Hvis du reagerer på det ville jeg sagt i fra i bhg:) Det hadde jeg gjort. Jeg synes ikke det er naturlig, men skjønner at folk tenker forskjellig. Det er likevel viktig å si fra, for det har noe med grenser å gjøre:)

Skrevet

Jøje meg. Det er vel bare koselig at barnehagetantene som er med barna våre 8 timer hver dag gir dem et kyss. Det har jeg aldri reagert på. Er bare glad for at ungen min er omgitt av kjærlighet. Hysterisk synes jeg det er! Klart de kan kysse ungene våre på kinnet. Hvilken verden er det vi lever ! Hvis dere ikke har større problemer i livet så.... + kanskje dere bare må være hjemme med barna hvis dere ikke tåler dette. Pinlig å ta dette opp i barnehagen.

Skrevet

Synes kyss på kinnet er helt ok. Synes det viser en fin omsorg for barnet jeg og at de kjenner hverandre godt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...