Gå til innhold

Vil vi bli bra foreldre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så usikker på om det vi gjør nå, er riktig. Vi har blitt enige om å formere oss, samtidig er vi begge to vettskremt av tanken. Men vi syns bare vi må gjøre det pga alder! Jeg er 35, han 36. Ingen av oss har en ekte lyst på barn nå, men vi har heller ikke lyst til å ikke ha familie. Og jeg er så forvirret og usikker....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

viss dere er så usikker ville jeg kanskje ha venta litt til.. å seriøst satt meg inn i hva det vil si å få barn og det er det dere øsnker akkurat nå..?

Skrevet

Jeg var selv 32 da jeg fikk mitt første barn. Først da følte jeg meg klar for oppgaven :-) Og jeg har ikke angret et halvt sekund på at vi fikk henne, føler meg priviligert over å ha fått mulighet til å få barn.

Man blir vel egentlig aldri 100% klar for å få barn, iallefall når man ikke er blandt dem som virkelig øøøønsker seg barn nåååå. Så tror nok dere aldri vil bli helt klare, men jeg tror også at det evt. er et valg dere ikke vil angre på.

Ellers så er det jo mange som får sitt første barn i 40 års alderen så dere har jo fortsatt litt tid på å bestemme dere :-)

Uansett ikke et lett valg den ene eller den andre veien.

Nå så prøver vi iherdig på å få nummer 2, og vi storkoser oss hver dag med solstrålen vår :-) Og kan ikke tenke meg et liv uten henne :-)

Lykke til

Skrevet

Er det egentlig noen som virkelig er klar for å få barn, og vet hvilken stor oppgave det er? Det er ingen som vet hvordan det vil bli, før man faktisk har sitt eget barn i armene:) Og jeg for min del synes det var den mest fantastiske følelsen i hele verden når jeg satt der med MITT eget barn:) Og jeg var ikke klar for å få barn, ikke var det planlagt heller, i og med at jeg ble gravid som 17åring, og fikk sønnen min mnd før jeg fylte 18 år:) Men det har gått bra, og jeg kunne ikke tenke meg ett liv uten mitt lille sjarmtroll!:) Hver dag er en utfordring, og hver dag er en dag fylt med mye nytt og mye å lære :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...