pøsen Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 Noen som kan gi meg tips om hvordan jeg best mulig lapper hull på den nyinnkjøpte reima dressen til jenta mi?Dumme meg lot henne bruke den i bhg der det kun er stein og is. limes?Hvordan i alle dager få tak i sånn type stoff o.l? Ergelig når den kun er brukt tre ganger :o/
Gjest Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 Ja, huff det var dumt å bruke utedressen i bhg... Trodde det var slikt dresser var til for jeg. Og de skal tåle mye mer en tre gangers bruk. Klag på den!
suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 28. november 2008 #3 Skrevet 28. november 2008 Sønnen min hang fast i en spiker med sin dress her om dagen, Fikk et lite hull. Lurer på om det fins sånne lapper til å stryke på dresser, altså at de er sånn någenlunde vanntette. Noen som har gode forslag til oss?
pøsen Skrevet 29. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. november 2008 ja klart jg kommer til å klage på den! Den er skikkelig oppripet og nesten hull i gjennom på kne også. Aldri kjøpt så dyr dress jeg, og aldri vært mer skuffet. Tenkte at nå skulle vi endelig prøve den. Verste er at jenta mi ikke er av den mest herjete typen heller, trodde jammen den skulle holde bedre ja...burde vel kanskje ventet md å la henne bruke den til snøen kom, men ærlig talt!Dette skal jo ikke være en dress til fint, men brukes!Svar mottas md takk. Fort!
Zitro Skrevet 29. november 2008 #5 Skrevet 29. november 2008 De dressene er i hovedsak snø-dresser og tåler minder av is, asfalt og grus en visse andre ser jeg.... vårdressen til reima tåler faktisk mer, mulig den er beregnet på hardere bruk siden da det ikke er snø lenger...
Regnbuens barn™ . Skrevet 29. november 2008 #6 Skrevet 29. november 2008 Dra på sånn hobbybutikk hvor de har sysaker og slikt, vet det finnes lapper man kan lime på/sy på når det går hull i ytterklærne. Når det kommer til Reima dressen så bør du klage, har hatt reima til mine to små i mange år nå, og har opplevd en gang å få rift i vår dressen fordi han akte ned en trapp med noe spisst på, spikerhode eller noe slikt... kunne selvsagt ikke klage på det siden jeg tror de fleste dresser ikke ville tålt en spiker uansett... Men grus og asfalt bør de tåle syns jeg.. er jo ikke snø hele vintersesongen..
pøsen Skrevet 30. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. november 2008 Ja jeg dro og klaget og takk og lov for det! Fikk ny dress, lue og votter.De var sjeleglade for at jeg kom igjen med dressen, de mente det var et dårlig parti med dresser de hadde fått. De sa også at de burde ha tålt mer, men at slike type dresser ikke burde brukes på is og grusføre. Så nå har jeg lært. Gummibukse heretter på milde dager og snødressen på vintern!Glad jeg ikke satt i gang å lime!
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 30. november 2008 #8 Skrevet 30. november 2008 Dra til butikken så sender de den til Reima får lappet den for deg. Uansett om man har hatt en ting 1 dag eller 100 kan det jo skje uhell. Tullene her bruker dressene overalt enda ikke ett eneste hull. Bare vært uheldig du.
Gjest Skrevet 30. november 2008 #9 Skrevet 30. november 2008 da var du heldig med butikken, for ingen dresser er laget for sånne forhold! Er jo ikke noe galt med hverken H&M eller Reima sine dresser, men forholdene man bruker de under
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 30. november 2008 #10 Skrevet 30. november 2008 Kjøp Reima tec + så tåler den mye mer. Jenta mi sin har gjennomgått mye, men ser like fin ut dette året også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå