Gå til innhold

Jeg må innrømme noe....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært på dinbaby sidene i dag. Men jeg kom raskt tilbake hit da. Måte på plagsom side (som dinbaby altså) skal man lete lenge etter...

Jeg lover herved å holde meg her!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er også innom der, men jeg kommer meg fort inn hit igjen når det blir for hett på dib! hehe

Skrevet

Har vært der innimellom og tittet, men jeg kommer alltid fort tilbake. Har forøvring ingenting å gjøre der inne mer siden lillemor er 3 år.

Skrevet

Hva mener du med plagsom side?

Typisk utsagn på disse sidene. Ikke noen utfyllende forklaringer, bare svada og "tomhet"

Skrevet

Jeg er også innom der innimellom. Men veldig leeeenge siden nå. Liker meg så godt her inne der alle får koselige svar og ting er rolig.

De gangene jeg har lagt inn innlegg på dinbaby er det alltid noen som må svare veldig stygt tilbake igjen. Har jo fått koselig svar også, men alltid noen som bare må ødelegge. Skjønner ikke det helt jeg??

Skrevet

Dumt at dere anonyme skal komme inn hit og gjøre det ukoselig med kvasse kommentarer og slikt.

Helt greit at folk er anonyme, men synes det er dumt at anonyme skal ødelegge for oss her inne som er førnøyd med at vi kan være anonyme også på skravlesiden i motsetninge til på BAM og DIB.

Det er så fint med "barnetmitt", at vi kan/kunne si ting her inne uten å måtte begrunne det.

Skrevet

Synes du det er så mange begrunnelser på dib, da?

Skrevet

Med plagsom side mener jeg at man får dritt slengt fra alle kanter dersom man sier ting som ikke er "rett" ifølge dibpolitiet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...