fumlis og skrikerungene Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 Flere enn meg som har syke smerter under eggløsning?? Her er det et mye større smertehelvete enn mensen.
Musemor med tre søte små Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 Signere på den, ja. Auuuuuuuuuuu
Gjest -<<- Skrevet 28. november 2008 #3 Skrevet 28. november 2008 Nah, ikke så ille som mens, men det er til gjengjeld ganske ekstremt om det får gå ubehandlet. Men det finnes ting som hjelper, og de skal fungere like greit på el-smerter. Hvilke dop har du testet?
fumlis og skrikerungene Skrevet 28. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. november 2008 Har nå bare testet gode gamle paraceten jeg.. Funker bedre på mensen.
Alenemamma :) Skrevet 28. november 2008 #5 Skrevet 28. november 2008 mhm i går verre en mensen ja signere den:( noe drit!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå