Gå til innhold

Surprise surprise... :)


Alle_gode_ting_er_tre!

Anbefalte innlegg

Hei alle augustmammaer!

 

Det har ikke helt gått opp for meg enda, men jeg tror at jeg hører til her!

 

Vi har to skjønne gutter fra før (3,6 og 1,8), og hadde tenkt til å kose oss med dem i noen år til, før en eventuell attpåklatt... Men slik blir det altså ikke, og som dere sikkert skjønner så er det ikke planlagt...

 

Jeg tok en positiv test i går kveld, og enda en positiv idag tidlig, og foreløpig vet jeg ikke helt om jeg skal le eller gråte. Det passer jo egentlig ikke i det hele tatt, men samtidig så vet jeg at abort ikke er et alternativ... Jeg hadde en abort (ma) imellom gutta mine, og det syntes jeg var såpass tøft at jeg ikke har lyst til å utsette meg selv for noe liknende igjen...

 

Å da er det bare å ta det som det kommer! Dette barnet kommer til å bli like høyt elsket uansett. Må bare få litt tid til å la det synke inn...

 

Jeg tror forresten at terminen blir ca 4. august!

 

Lykke til i svangerskapene deres, jenter! Klem fra

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Jeg har det på akkurat samme måte. Nå ser det ut til at jeg får 3 barn og alle født samme tid på året med bare små uker mellom hver.

Vi fikk en stor overraskelse da jeg tok testen i går ettermiddag- jeg var helt sikker på at jeg ikke var gravid, bare forsinket med mens. Har ingen symtomer, men testen viste et skapt blått kryss. Når jeg kjenner skikkelig etter har jeg nok noen symtomer... trøtt feks!

 

Jeg har en datter på 8 år og og en gutt på 2,4 år. Jeg kommer til å begynne å glede meg til å bli en storfamilie- men som du sier, det må synke litt inn først...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var morsomt. Jeg er helt i samme båt. Hadde egentlig bestemt meg for at to var nok ( 2 og 5 år). Så får jeg en helt uventa positv test på torsdag.

 

Er lettere sjokkert. Heldigvis tar mannen min det fint. Vet jo at dette skal jeg bære fram. Så får jeg venne meg til tanken om at vi får tre barn i august.Det går nok bra. Det er mange som har klart dette før oss.

 

Lykke til alle dere andre i samme situasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...