Gå til innhold

Hva er galt med meg????


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hører jeg fine sanger.... eller skal vi synge fine sanger med ungene, i kriken osv så presser tårene på. Er vel ikke akkurat normalt eller? I dag var det samlinhg i bhg og jeg kunne ikke synge "Så tenner vi våre lykter"..... hehehehe kan jo ikke akkurat sitte å sippe blandt 50 unger og alle de ansatte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og med disse skriveleifene sier jeg takk for meg og god natt......

Skrevet

hehehe gammel kjærring tendenser? Muligens overgangsalderen som melder seg?

Eller for lite sex, drugs and rocken roll.

Skrevet

Hvis det er no galt med deg, så er det det med meg også! Er mange sanger jeg plutselig ikke kan synge eller høre før det presser på bak øya.

 

Da jeg gikk gravid med lillefjert sang jeg mye Lykkeliten for meg selv. Skulle synge den etter han var født, og hadde problemer! Har det enda selv etter 3 år!

Skrevet

au den svei faktisk...... hehehehehe sikkert en salig blanding av alt. Husker jeg var rimelig flau over min egen mor.....

Skrevet

Om det er nokon trøst så er det ikkje berre deg...

 

Eg hadde sette på ein barne-cd til ungane og tårene begynte å renne av Kamilla og tyven-sangen! Og det tok heilt av då Lykkeliten kom ;-D

 

Det er vel prisen vi må betalt for å få ungar... Det gjeld for øvrig ikkje berre fine sangar for meg, det aller verste var då kusina mi satt og sang "ikke slå" for seg sjølv i bilen. Då begynte eg å hulke. Grusom GRUSOM sang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...