Gå til innhold

Nå må DDE kutte ut!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Først maltrakterte de O helga natt og nå Deilig er jorden!!?!! Kjenner jeg blir ganske små forbannet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syntes de er flinke jeg.Om jeg hadde synget for deg hadde du hatt grunn til å si det hahahaha =0)

Skrevet

jeg også... min avdøde bestefars favorittsang ødelagt... skikkelig skikkelig dårlig...

Skrevet

så enig! kan de ikke drite i å ødelegge enkelte litt høytidelige sanger...!?

Skrevet

Ja, tenke akkurat på det - det der var bare fælt...:o(

Skrevet

Skulle akkurat til å skrive et innlegg om det samme.

At ikke alle bør gi ut juleplate, og det har DDE nå vist.

Sier som toåringen min jeg: Å huffameg, fyttirakkern.

Skrevet

Gikk og la meg når de begynte å synge jeg!

Tenk å ødelegge en så fin sang!

Skrevet

Jeg er så glad jeg ikke hørte det! :D

Skrevet

Jeg liker ikke DDE fra før av heller.. Trubbel, du skal være så glad for at du ikke hørte det. Forferdelig.

Skrevet

Det DDE faktisk gjør ( med god hjelp av Frelsesarmeen) er å pisse på julesteminga for meg hver gang jeg hører BB åpner kjeften og prøver å presse ut noe som liksom skal være en tone, men som er mer som psykisk terror og vokal-mishandling av ørene mine.

*GRØSS* I går måtte jeg hive meg over bordet etter fjernkontrollen før han ødela en av mine favoritt julesanger....

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...