kaos83 Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 lenge siden jeg har sett nicket ditt:) hvordan går det? hadde du giddet å se om du ser om babyen min kommer før tiden? termin:02.02.09 kan seff se deg igjen om du vil:) klem 011083
0406 Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 Hei! Skrev under den andre jeg men kan skrive her å jeg:) Ja lenge siden nå, har ikke hadt overskudd jeg. Fikk opp rundt 20 januar. Men skal du gå så lenge må du ta det med ro. Du kan gjerne se på meg:) 01.07.82 Kommer jeg til å få flere barn? Vi prøver ikke men jeg bruker heller ikke prevangsjon da så vi får se hvor lenge det går. Blir det bryllup neste år som planlagt. Hvis jeg får flere barn, blir det etter jeg er gift. Evt når blir jeg gravid?
kaos83 Skrevet 28. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2008 takk for svar:) får opp et helt klart japå at du får flere barn, ser ut som det kommer en liten gutt tror faktisk bryllupet blir utsatt litt pga at du venter barn. men får ikke opp noe konkret mnd. sammtidig føler jeg sommer bryllup, så blir litt usikker her, når skal dere gifte dere etter planen? kan hende det er det at du ikke er helt i for pga graviditet og derfor utsetter bryllupet litt, for ser ikke ut som du er særlig langt på vei når d skjer...
0406 Skrevet 28. november 2008 #4 Skrevet 28. november 2008 hmm. Vi gifter oss i mai neste år. Hvor mange barn får du totalt opp på meg da? Hvilken kjønn?
0406 Skrevet 28. november 2008 #5 Skrevet 28. november 2008 Hei! Må kanskje legg til at jeg har prevangsjon liggende som jeg vurderer å begynne med neste gang jeg får mensen. Tenkte å bruke det frem til bryllupet. Kommer jeg til å begynne på de da? Har hadt de liggende en stund men har bare utsatt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå