Gå til innhold

Att det går ann.....


lillebror er " forsinket"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir litt sjokert over folk noen ganger. Var på kafe i dag. Der var det en dame med to barn. Hun brukte det meste av tiden til å løpe etter den elste, mens babyen satt alene i babystolen. De stolene har en lav kant (ikea stol) så det er lett og dette ut, og babyen satt der lenge. Det eneste jeg kunne var jo og følge med på babyen, siden ingen gjorde det. Tenker med gru om det hadde hent noe.

 

Er det bare meg som er hysterisk, eller er det vanligt å la de små sitte alene slik????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff, hørtes ikke noe særlig ut, hadde ikke giddet å gå alene på kafe' om det var mine barn.

Skrevet

Synes jeg ser så mye rart folk gjør med unger jeg :( Værste jeg vet er når jeg ser en mor eller far ute på tur med vogna, triller og røyker og ser ikke ut til å bry seg særlig om at røyk blåses ned på den lille...

Da får jeg fnatt!!!

 

Så nei, tror ikke du er hysterisk, er mange som ikke tenker seg om der ute.

Når det er sagt så synes jeg litt synd på denne damen som skulle passe en liten og holde styr på en større samtidig, men er som det blir sagt at da hadde jeg heller ikke gått ut på kafê.

Skrevet

Nei du er ikke hysterisk i det hele tatt. Godt du tenkte på den lille stakkaraen og brydde deg nok om han til å passe på at han ikke datt ut. Skjønner ikke hvorfor hun i det hele tatt orker å gå på cafe med to små barn alene.

 

 

Jeg skjønner heller ikke den når jeg ser småbarnsmødre alene på store kjøpesentre med to og tre barn med seg, en vogn som alle må holde fast i eller sitte oppi, og alle tre gråter og vil hjem, men NEI moren må jo få kikke litt på klær til seg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...