Gå til innhold

Nå har jeg et STOOOORT problem:) p.s. ikke for sarte sjeler....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ligger en busemann klemt mellom bokstaven ku og den ved siden av som ser ut som to v'er ved siden av hverandre. Hvordan skal jeg få den ut????????????

Videoannonse
Annonse
Gjest Sauen - preggers
Skrevet

Haha, skal ikke spørre hvordan den havnet der... ta av knappene, f.eks med pinsett, og løft opp busemannen med pinsett. Så setter du på knappene igjen.

Skrevet

Er`n din mon tro? hehe....

Skrevet

ÆSJ! Dere er ekle!

hvis dere må vite det så er den min og bare min. Den havna først på touch-paden og da jeg skulle knipse den over bordet, via gulvet og opp i kanin/marsvinburet, så hekta den seg fast i fingeren og da jeg rista må hånda landa den der. Prøvde å fiske den opp med en strikkepinne, men den sklei bare lengre ned. Takker alle høyere makter for at den havna på så sjeldne bokstaver...... Tenker jeg venter til den tørker og henter fram støvsugeren.

Skrevet

hihi du er søt da.

hvis det er tilfelle, kan du "kneppe" opp tastene og få den ut. Gå da heller bort å legg den i buret, så du er sikker på at de får godbiten ;)

Skrevet

Så du skulle knipse busen din over til kaninen? Du er ålreit, spis busa di sjæl, og ikke tving den stakkars kaninen til å spis'en !!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...