Piri Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 Det ligger en busemann klemt mellom bokstaven ku og den ved siden av som ser ut som to v'er ved siden av hverandre. Hvordan skal jeg få den ut????????????
Gjest Sauen - preggers Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 Haha, skal ikke spørre hvordan den havnet der... ta av knappene, f.eks med pinsett, og løft opp busemannen med pinsett. Så setter du på knappene igjen.
Gjest Skrevet 28. november 2008 #5 Skrevet 28. november 2008 Ta et sugerør, skikkelig magadrag , og sug!
Bare jeg er meg :o) Skrevet 28. november 2008 #6 Skrevet 28. november 2008 Er`n din mon tro? hehe....
Piri Skrevet 28. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. november 2008 ÆSJ! Dere er ekle! hvis dere må vite det så er den min og bare min. Den havna først på touch-paden og da jeg skulle knipse den over bordet, via gulvet og opp i kanin/marsvinburet, så hekta den seg fast i fingeren og da jeg rista må hånda landa den der. Prøvde å fiske den opp med en strikkepinne, men den sklei bare lengre ned. Takker alle høyere makter for at den havna på så sjeldne bokstaver...... Tenker jeg venter til den tørker og henter fram støvsugeren.
suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 28. november 2008 #8 Skrevet 28. november 2008 hihi du er søt da. hvis det er tilfelle, kan du "kneppe" opp tastene og få den ut. Gå da heller bort å legg den i buret, så du er sikker på at de får godbiten
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 28. november 2008 #9 Skrevet 28. november 2008 Så du skulle knipse busen din over til kaninen? Du er ålreit, spis busa di sjæl, og ikke tving den stakkars kaninen til å spis'en !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå