Gå til innhold

Kjære HORMONBOMBER!

Isaac12.08♥baby10.10FØDEKLAR

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan overlever mannen deres?Hvordan reagerer de? Krangler dere mye? Min er i ferd med å dø....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min stakkars sambo er litt nærtagende så han blir lei seg når jeg plutselig glefser til han,så jeg ender jo opp med å ha verdens verste samvittighet!!

vi har ikke kranglet så mye egentlig,mer nå på slutten av svangerskapet,men det er jo mest min feil,er så sur og sliten for tia

Skrevet

Jeg er heldigvis ikke sur og kranglete.. men kan bli lei meg fort, men sambo vet at da skal han bare klemme meg og holde rundt meg, så blir det fort bra igjen.. :-)

Puh, er så glad for at jeg slipper unna det verste! :D

Skrevet

Vi hadde en periode på flere måneder hvor han var pissesur og glefsete. Det førte jo til at jeg også ble ekstra hissig på en krangel... Og jeg er superhormonell, tåler ingenting før jeg får raserianfall eller begynner å storgrine... God kombinasjon? Tror vi holdt på å ta livet av hverandre ja... ;-)

Det hele fikk en brå slutt en natt, da lå jeg og hulka hele natta, og han fikk endelig øynene opp for hvordan jeg har det. Tror han "vart litt skræmt ja", for jeg er ikke typen som griner så andre ser det. Og for engangsskyld spurte han ikke hva som var i veien, og jeg har et salig håp om at han faktisk skjønte det selv...! (hehe, håper jo på litt mye da...)

Skrevet

har ikke vært noe særlig sur egentli, hadde en liten periode der eg følte meg overkjørt. å gikk rundt å hysja på alle slik at eg kom til ordet.. funka da:) hehe. ellers har eg en type som kan det å bli engasjert å hisser seg lett opp når ting ikke går hans vei. så har noen heftige diskusjoner.. men klangler sjelden.. merker eg har blitt mye mer høylytt under graviditeten..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...