Gjest Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 Mannen skal reise bort heeeeeeele uken....snufs. Bare stress og mas for både meg og ikke minst ungene. Min jobb egner seg dårlig kombinert med alenmor-tilværelse. Ser kun frem til fredag.....
jordbær mathilda Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 Det er fryktelig slitsomt..jeg har vært masse alene med mine.Noen ganger har jeg ærlig talt trodd at jeg var nær å få hjerteinnfarkt! Men det årners seg alltid,også er det deilig når alle er i seng...og fjernkontrollen er helt din!!! Freden har senket seg i huset,rotet flyter og du kan slenge beina på bordet og behøver ikke å gjøre noen ting!! , ja før torsdagen da! Kos deg så godt du kan;))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå