Prinsemamma82 MedLitenSpire! Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 Hei alle sammen! Melder meg inn her i kveld eg,testa positiv test idag! Etter å ha prøvd sidan august.. Er berre 4+3 , har termin ca 6.august. Då er storebror 2,5 år- blir kjempespennande å gå fra ein liten familie på 3 til 4..! Andre som er ca like langt på veg? It`s a good day
Prinsen & spiren Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 Heei : ) Gratulerer så mye med ny spire:) Jeg testet pos igår, og har termin rundt 8-10 aug
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå