Gå til innhold

Hostesaft med opiater


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått hostesaft med opiat av legen. Jeg blir jo helt dopa av det jo.

Går rundt i hode på meg, reaksjons evne lik 0, må ha noe sukkerholdig å spise og surrer.

Åååå som jeg gleder meg til jeg blir frisk.

Hvorfor i helvete er det noen som gjør dette mot seg selv frivillig skjønner ikke jeg. Det er helt for jævlig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cosylan, inneholder ethylmorph. Og der ser man hvor susete jeg er. Mente selvfølgelig morfin, og ikke opiat.

 

HI

Skrevet

Den har jeg å brukt før. Merket ikke noe til at jeg ble susete, men jeg ble veldig trøtt av den (men lenge siden jeg har brukt den nå). Syns den smakte helt forferdelig, så spydde av den til tider.. Menthol og aprikos (?) usj.. =S

 

God bedring!

Skrevet

Jeg får bare brukt den om natta når jeg skal sove, blir jo helt koko av den, og hvis jeg må ta iløpet av natta føler jeg meg helt fjærn til etter lunsj............skjønner heller ikke hvorfor folk gjør det frivillig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...