Gå til innhold

Gravid i Vesterålen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Lurer på om det er noen der ute som har termin i juli som bor i Vesterålen? Bor selv i Hadsel, kjenner ikke så mange her, ville vært gøy om vi var flere i samme båt.

 

Velger å holde meg anonym foreløpig, siden jeg nettopp har passert 8 uker og det er ikke så lenge siden jeg mistet...

 

Men vi satser på at det blir bra denne gangen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jeg bor også i Hadsel, har termin 1 juli. Velger også å være anonym da jeg bare er 11 uker på vei. Håper det går bra med oss, og at vi etterhvert kan bli kjent:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

Joda, jeg bor også i Hadsel og er ca 8-9 uker gravid, ifølge legen. Vet fra tidligere at jeg på ultralyd blir satt minst 1 uke tilbake, så egentlig er jeg "bare" 7 uker på vei.

 

Kanskje vi etter hvert finner ut av hvem vi alle er? :-)

 

Kanskje vi til og med kjenner hverandre fra før..hi..hi... vi får se!

 

Ha det godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Joda, jeg bor også i Hadsel, og er ca 8-9 uker på vei. Vet fra tidligere erfaring at ultralyden setter meg tilbake minst èn uke, så egentlig er jeg "bare" 7 uker på vei.

 

Kanskje vi etter hvert blir kjent, og kanskje vi allerede kjenner hverandre... hi..hi.. vi får se! :-)

 

Ha det godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så arti da at vi var flere:) Ja hvem vet, kanskje vi kjenner hverandre. Etter menstruasjonsberegninger skal jeg være 8+5 idag, men dette er noe usikkert så venter på innkalling til tidlig UL så får vi se:)

 

Håper det går bra med oss alle:) Lykke til videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...