1,2 og snart 3små Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 jeg er gravid...tror hvertfall det....har tatt mange positive gravtester men bare skyggepositive...så tok jeg en el-test hær om dagen og den ble sterk positiv med en gang....nå vet jeg ikke va jeg skal tro??? kan noen svare meg? er ca 6uker på vei nå tror jeg...og fullammer min lille prinsesse som er 3.5mnd....
1,2 og snart 3små Skrevet 28. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 28. november 2008 tok netopp 5 eltester...og alle ble positive med en gang....betyr d at jeg holder på å miste eller at jeg ikke er gravid???? håper noen kan svare meg....har aldri brukt eller sett slike tester tiligere før nå....
Barbarella og froskebarna Skrevet 28. november 2008 #3 Skrevet 28. november 2008 Jeg har hørt at el-tester gir utslag både på LH og HCG, så det kan godt hende du er gravid. Foreslår at du kjøper en CB digital i morgen, så får du et klart svar
Stine? Skrevet 28. november 2008 #4 Skrevet 28. november 2008 Heisann=) Jeg testet positivt med el tester 2 dager før ikm, og var gravid... En strek er en strek på en graviditetstest, så du er nok gravid:) Men ser mange bruker cb digital og da står det gravid/ikke gravid:) Kjøp en slik, så slipper du å tolke streker:) Lykke til
1,2 og snart 3små Skrevet 28. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. november 2008 takk for svar:) føler meg gravid så jeg kjøper en digital imårgen så slipper jeg å lure:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå