Gå til innhold

Bare skravle litt :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og kjeder meg litt..

Sitter hjemme på fredagskvelden med 31 dager til termin.. Tulla på 1 år sover for lenge siden, mannen er på julebord, skal vi danse er ferdig.. Noen fler som irriterer seg over Mona Grudt :) ?

 

Har pyntet litt til advent / jul... Adventstake, appelsiner med nellik i, svibler i potte, stjerner i vinduene, julestjerner i potter med granbar rundt og krans på døren! Blitt SÅ koselig! ELSKER julen!!!

 

Vurderer sterkt litt ostepop og solo med isbiter til kodenavn hunter..

 

Fler som kjeder seg litt???

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hm.. var jo nesten så jeg skulle skrevet det selv..

har 37 dager til termin.. snuppen på 22 mnd la seg klokka syv.. deilig det da;) Samboeren min er på julebord.. skal vi danse er ferdig.. og jeg irriterte meg bittelitt over mona grudt.. syns det ble litt teit at ho vant siden ho ikke har vunnet før....

Jeg har vaske stuevinduer og hengt opp røde gardiner i kveld da, adventsstakene er hjemme hos mamma.. så får hente de i løpet av morgen dagen..

har hengt noen hjerter i vinduene da.. og nisser som "klatrer" oppover en tråd i vindu.. veldig koselig ;)

 

Har smelt nedpå en melkesjokolade og en pose med sure føtter jeg da;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...