Anonym bruker Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 Fødselsgave, morgengave, valentinesgave, morsdagsgave, farsdagsgave, bursdagsgave, julegave, gaver fordi man har vært sammen i x antall år, osv... Jeg styrer helst langt unna hele kjøret, satser på jule- og bursdagsgaver og holder meg langt unna resten. Er heller ikke så begeistret for å få gaver, men vet jo at det for noen er viktig å gi og få. Hvor viktig er det for dere at disse anledningene markeres med en gave?
Anonym bruker Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 Vi finner noe lite til hverandre på bursdagen og til jul. Farsdag og morsdag er en unnskyldning for å spise kake (nam nam). På jubileumsdager får jeg gjerne noen roser, men gjør ikke så mye ut av det. Fikk smykke og øredobber på 10 -års jubileet vårt. Er heller flinke til å si at vi setter pris på hverandre.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2008 #3 Skrevet 28. november 2008 Jeg får bursdagsgave og julegave, and no more.. og som oftest er han fantasiløs, så jeg må ønske meg noe, sånn at han kan dra å kjøpe det.. :/ Jaja, jeg får iallefall hva jeg ønsker meg, selv om det er kjedelig å vite hva det er. Valentinsgave har jeg ikke tro på at jeg noengang kommer til å få. Ikke at jeg synes den dagen er så spesiell, men jeg skulle ønska jeg fikk en ekstra liten oppmerksomhet av og til.. sukk..
___ Skrevet 28. november 2008 #4 Skrevet 28. november 2008 Jeg er glad i jule og fødselsdagspresanger og adde blitt skikkelig skuffet om jeg ikke fikk noe gjennomtenkt da, men de andre bryr jeg meg ikke om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå