Gå til innhold

Gave som skal passe "alle" til 100kr?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en greie på jobben, der vi kjøper en gave hver til 100 kr, og den "loddes" ut siste jobbedag før jul... Hva skal jeg kjøpe i år?

Vi er 6 jenter i alder fra 25 til noen-og-femti......

Sjokolade?

Kroppspleie?

Gavekort på senteret kjøpte jeg i fjor...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En liten kurv med en halvflaske vin (siden alt skal koste 100kr), litt sjokolade og en liten julestjerne...

Skrevet

Vin, stor konfekt, et brettspill, lysestaker, 2 fine tekopper, snacks-skåler, en morsom bok... :)

Skrevet

Takker... Men tre av de seks drikker ikke, så vin er uaktuelt...

Skrevet

i serien rosendahl så selger de to pk med telysholdere.. koster 129 kroner.. enkle og pene.. fleste liker de vil jeg tro..

Ellers går det jo an å kjøpe noe nydelig julepynt fra sia da..

Skrevet

Hva med å ta en tur innom en innvandrer butikk og kjøpe noe god smak tilsatt olje og noe fancy krydder du kan putte i en liten kurv?

Skrevet

På Kid har de pleid å ha fargede kjøkkenkluter (har ikke vært der i år, så vet ikke om det er der nå, men alltid vært det før) En rød, grønn eller annen julefarge.

En rød oppvaskkost. Jordan har kommet med nye i julefarger, sto det på esken jeg åpnet for litt siden De er røde, hvite, sorte og lilla tror jeg.

Og en fin såpe.

Det kan bli en gave som blir brukt. Da får man det litt julete på kjøkkenet.

Om alle bor i hus, kan man kjøpe julenek som man pynter med stor rød fløyfe, noen meiseboller og litt sjokolade (ikke bare fuglene må kose seg)

Skrevet

Jeg er imot alkohol gaver, mitt tips er en deilig håndkrem. Det er noe alle jenter og damer bruker, spes nå på vinteren da huden blir fort tørr.

Skrevet

Har du Saape i nærheten?? Der kjøpte eg julegaver til tanter og onklar til ungane i fjor. Ei såpe og såpe kopp og håndkleklyper.

Feks......

Skrevet

God kaffi og te?

Lys og servietter?

Skrevet

Vi skal kjøpe for 80 kr, og jeg skal kjøpe en kvartkilo julekaffe og en Walthers mandler. Jobber i en butikk som også har mye interiør, så ikke noe slikt er aktuelt, og det er allerede noen som skal kjøpe håndkrem så...

Skrevet

Gavekort på kino + en pose M.

Skrevet

drikker alle vin?

Stearinlys.

nisse

aner ikke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...