Gå til innhold

Usikker...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Ifølge kalenderen skulle jeg ha el sist tirsdag, men fikk positiv el-test på fredagen. Dvs en uke siden. Skal på julebord med jobben min i morgen, men er så usikker på alkoholen.. Tror ikke jeg tar kjansen på å drikke. Men er det noen som vet om det er for tidlig å tenke på dette? Er isåfall 3+0 idag, så egget har vel nettopp festa seg...???? Help me somebody..trenger råd....!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei! jeg har samme dilemma.. men har funnet ut etter råd fra andre, at jeg skal være på julebord i morra, uten å tenke på det som eventuelt har skjedd.. Dette blir forhåpentligvis den siste muligheten til å feste på leeenge.. :) Kommer helt sikkert ikke ikke til å drikke så mye som vanlig, men skal kose meg:) Det bør du gjøre også! Embryoet deler ikke blod med deg før du er 6 uker på vei uansett.. hvis jeg har lest og forstått det riktig.. :)

Skrevet

Akuratt...hm..vanskelig dette her:-) Andre? Hører jo om mangen som har drukket før di fant ut at de var gravide..Men er sååå redd for at dette kan påvirke en evt. spire jeg..

Skrevet

Var selv på et arrangement med jobben før jeg fikk mens denne gangen. Jeg hadde symptomer og mistenkte graviditet. Jeg fant på en unnskyldning og holdt meg unna alkohol. Angrer ikke på det nå selv om mensen kom, heller gå glipp av en festekule enn å angre hvis jeg hadde vært gravid, tenker jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...