Gjest Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 er drittlei av å se på tv og lese og ta hensyn til kroppen. Jeg vil ha ut ungen sånn at faren kan passe den mens jeg går en skikkelig svettetur i skogen. Har sånn behov for å få ut litt energi på et eller annet, men det går jo ikke når man knapt kan bevege seg kjappere enn en snegle. De tre ukene som er igjenn nå fortoner seg som et helt år foran meg. Får snart klaus av å være i min egen kropp. Det var lettere de ukene jeg var kjempesliten, for da orket jeg ikke tenke tanken på å gjøre noe engang. Bare måtte få det ut. Kansje jeg trenger å gå å dusje i litt isvann. Det må da kjennes oppfriskende ut. AAAAARRRRRRRRRRRGGGGG!!!!
sykkelpumpe Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 Da er vi to! Kjeder meg helt vannvitig, samtidig som jeg prøver og holde meg opptatt. Problemet er at jeg orker ikke så mye ut, pga bekkenet. Baker en del, ordner de siste julegavene, lager kalender til besteforeldre o.l. Dette ville vært noe jeg hadde elsket og gjøre, men nå er det et tidsfordriv. Blir ikke bedre av at jeg fødte en uke før termin sist, og at "alle" dermed forventer at denne karen også kommer før. Jeg har prøvd hardt og ikke hive meg på den bølgen, men med 4 dager igjen, kjenner jeg at jeg er veeeldig påvirket at alle forventningene. Er sliten i kroppen, men mer sliten i hodet. Dagen i dag er ekstremt dårlig, har mest lyst til og grine! Snek meg til noen tårer under "skal vi danse", orker ikke snakke med mannen min om det heller, synes jeg har belasta han nok de siste 9 mnd, tror det siste han trenger er og være redd for at jeg skal bli depressiv (har en historie med det) Hadde vært deilig og kunne kledd på seg og gått en tur i kulda, men bekkenet mitt tillater kun turer på do, og litt rundt i huset. Himmel dette ble lengre enn jeg hadde tenkt, og litt mer seriøst enn jeg hadde tenkt, men men, nå er det ute i hvert fall. Det kan jo hjelpe det også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå