Gå til innhold

Termin i begynnelsen av juni


Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre her med termin i begynnelsen av juni? jeg har fått 4 juni- hadde vært morsomt å holdt kontakten med andre som har ca samme tid!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hey=) Min termin er 13 juni..ikke helt i starten men;)

Skrevet

hei =)

 

har termin 7 juni =)

men siden jeg har to ks fra før, må også denne ut samme vei =)

tror derfor jeg vil få heeeeelt i slutten av mai....men jeg har jo fremdeles termin 7 juni =)

Skrevet

Hei :o)

Her på disse sidene fikk jeg termin 31. mai, men jordmor mener terminen er 2. juni. Så blir spennende å se hva ultralydtermin blir.

Skrevet

Har termin 3 juni:)

Hvis du går på terminklubber så vil du finne mange med termin i juni:)

Skrevet

14 juni her :)

Skrevet

Jeg har termin 1 juni, men har ikke vært på ultralyd enda :-) Holder gjerne kontakten jeg :-)

Skrevet

Noen som kanskje har lyst til å utveksel msn-adresse? Hadde vært morsomt å hatt noen å prate med der også ;) Bare å sende med en PM...

Skrevet

Hei!

Jeg har også termin 4 juni :)

Og har også veldig lyst til å holde kontakten med andre.

Hvor i landet bor dere?

Selv bor jeg i oslo og er 26 år. Og dette et første for meg og sammboeren min :)

Skrevet

Jeg har termin 11. juni, det blir min første... Er fra Bergen :)

Skrevet

Hei hei. Termin 10.juni her :P Østfold

Skrevet

Termin 1.juni her, foreløpig :))

Troms, 2.gangsfødende!

Skrevet

Termin 12.juni....Sørlandet, 1.gong....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...