Anonym bruker Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 Hvor tidlig kan man ta ultralyd for å se at det sitter i livmoren og at alt foreløpig ser bra ut? Hvor tidlig har dere vært på UL?
Anonym bruker Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 Jeg hadde min første i uke 6... Hadde ikke troen på at det var noen inni der, så måtte få det bekreftet av mer enn et kryss på en pinne ;-)
Anonym bruker Skrevet 28. november 2008 #3 Skrevet 28. november 2008 Takk for svar :-) Hva "så" du? Fikk du bekreftet at det lille livet satt riktig i livmoren, og at alt så bra ut?
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 28. november 2008 #4 Skrevet 28. november 2008 Var på ultralyd i uke 7. Legen mente hun ikke ville se noe og ville ta innvendig ultraly. Det ville jeg ikke så hun tok utvendig. Hun så at fosteret lå der det skulle. (ikke utenfor livmoren) Jeg så noe som lignet en bønne med dunkene hjerte. Kjempefin opplevelse.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2008 #5 Skrevet 28. november 2008 Hadde innvendig ultralyd, så så egentlig gangske godt... lignet litt på denne klumoen her : http://pregnancy.baby-gaga.com/calendar/week6
Anonym bruker Skrevet 28. november 2008 #7 Skrevet 28. november 2008 Ok, tenker jeg skal ringe legen neste uke. Aner ikke hvor langt jeg er på vei da det overhodet ikke er noe system på syklusene mine. Men må jo være minimum 2 uker ettersom jeg tester positivt...?
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 28. november 2008 #8 Skrevet 28. november 2008 Jeg var 6 uker på vei når vi var på ul og så en pitteliten prikk blinke;o)
Anonym bruker Skrevet 29. november 2008 #10 Skrevet 29. november 2008 jeg hadde utvendig ul i uke fem, da kunne han ikke se noe. dro tilbake i uke syv, og da kunne vi se noe som lignet en liten bønne. gjorde dette for å få bekreftet graviditeten, klarte ikke å bare stole på testen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå