Gå til innhold

Hvor tidlig kan man ta ultralyd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor tidlig kan man ta ultralyd for å se at det sitter i livmoren og at alt foreløpig ser bra ut? Hvor tidlig har dere vært på UL?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde min første i uke 6...

Hadde ikke troen på at det var noen inni der, så måtte få det bekreftet av mer enn et kryss på en pinne ;-)

Skrevet

Takk for svar :-)

Hva "så" du? Fikk du bekreftet at det lille livet satt riktig i livmoren, og at alt så bra ut?

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Var på ultralyd i uke 7. Legen mente hun ikke ville se noe og ville ta innvendig ultraly. Det ville jeg ikke så hun tok utvendig. Hun så at fosteret lå der det skulle. (ikke utenfor livmoren) Jeg så noe som lignet en bønne med dunkene hjerte. Kjempefin opplevelse.

Skrevet

mente selvfølgelig klumpen ;-)

Skrevet

Ok, tenker jeg skal ringe legen neste uke. Aner ikke hvor langt jeg er på vei da det overhodet ikke er noe system på syklusene mine. Men må jo være minimum 2 uker ettersom jeg tester positivt...?

Skrevet

Jeg var 6 uker på vei når vi var på ul og så en pitteliten prikk blinke;o)

Skrevet

jeg hadde utvendig ul i uke fem, da kunne han ikke se noe. dro tilbake i uke syv, og da kunne vi se noe som lignet en liten bønne. gjorde dette for å få bekreftet graviditeten, klarte ikke å bare stole på testen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...