Gå til innhold

Dumme dumme sambo =(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde endelig funnet ut hva jeg skulle kjøpe i julegave til ham... Endelig en gave han trengte, og som ikke kostet skjorta ( vanligvis ønsker han seg bare datautstyr som koster flesk...). Så i år fant jeg ut heeelt av meg selv hva han skulle få- nemlig en ny lommebok!

 

Så kommer han hjem idag og forteller stolt at han har kjøpt seg både ny lommebok OG kortholder!!!

 

Møkkamann.... nå må jeg jo i tenkeboksen igjen!

 

MAN KJØPER IKKE TING TIL SEG SELV FØR JUL!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sååå enig!

 

Skulle vært forbudt å kjøpe seg ting før jul.. =)

Skrevet

HELT ENIG! Dårlig gjort....lykke til videre i jakten på julegaven...;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...