Blind Gudinne Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 Hadde endelig funnet ut hva jeg skulle kjøpe i julegave til ham... Endelig en gave han trengte, og som ikke kostet skjorta ( vanligvis ønsker han seg bare datautstyr som koster flesk...). Så i år fant jeg ut heeelt av meg selv hva han skulle få- nemlig en ny lommebok! Så kommer han hjem idag og forteller stolt at han har kjøpt seg både ny lommebok OG kortholder!!! Møkkamann.... nå må jeg jo i tenkeboksen igjen! MAN KJØPER IKKE TING TIL SEG SELV FØR JUL!!!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 Sååå enig! Skulle vært forbudt å kjøpe seg ting før jul.. =)
*Rutletutt* Skrevet 28. november 2008 #3 Skrevet 28. november 2008 HELT ENIG! Dårlig gjort....lykke til videre i jakten på julegaven...;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå