lchristin-nydelig tulle Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 kjenner jeg ikke orker så mye på en gang så må fordele det litt. i dag har det vært vindusvask og pynting...er helt utslitt i ryggen og kynnere som bare det, er jo bare i uke 29 ennå. men kjenner jeg må roe meg litt ned. har alltid tatt baksten ferdig på 1-2 dager, men det er ikke aktuelt nå når jeg går gravid. når begynner dere med baking?
Stine? Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 Heisann:) Har tenkt litt på det samme,når man egentlig skal begynne.. Men tenker at jeg tar det til uka, altså første uka i desember:)
lchristin-nydelig tulle Skrevet 28. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2008 kjenner jeg mannen min rett så blir det spist opp før jul om jeg begynner for tidlig, men pepperkakehus tenkte jeg å gjøre t søndan. og heller gjemme kakene..hehe
musketingen Skrevet 28. november 2008 #4 Skrevet 28. november 2008 Tar det litt etter litt når jeg får lyst:) mannen og ungene bakte pepperkaker på torsdag (ferdiglaget deig) mens jeg pyna til jul:) Ellers pleier jeg og noen venninner å samles en dag å bake sammen. Så da får jeg m meg båda kakemenn, krumkaker, og et par slag til:)
JulieF*Victoria* Skrevet 29. november 2008 #5 Skrevet 29. november 2008 I dag! jeg skal bake pepperkaker i dage, så har vi noe godt å knaske på frem mot jul:) Og i morgen skal julepynten frem:)
mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 29. november 2008 #6 Skrevet 29. november 2008 vi begynner neste helg med kakemenn og fortsetter helfa etter det med pepperkaker. Det er det eneste vi skal bake. Mannen skal lage sylterull og det skjer sikkert uka før jul tenker jeg Orker ikke stresse, ei heller bake masse kaker som ikke blir spist. Her blir det betandig flere bokser med kaker igjen som kaster over nyttår ...hehe
lchristin-nydelig tulle Skrevet 29. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. november 2008 det er det jeg har opplevd også. jeg har bakt for tidlig, det har blitt spist opp og jeg har laga mer og må derfor kaste masse. tenkte jeg skulle lage littav flere ting i år. og litt godteri som karamell,sukkerflesk,marsipan,delfia,osv. pepperkaker blir aldri spist og syns dem fra butikken er bedre, men skal lage kakemenn i stedenfor, kokosmakroner,havreflarn..ol å det er så deilig med jul!!!
mortherese=mamma til twins! :) Skrevet 29. november 2008 #8 Skrevet 29. november 2008 I dag! Fant noen fine oppskrifter på litt utradisjonelle julebakster i ett sånn juleblad! Skal lage tetrøfler og karamell-cookies i dag! nam nam!
lchristin-nydelig tulle Skrevet 29. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 29. november 2008 å det hørtes godt ut!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå