MyB@by <3 Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 ja det tror jeg... fikk først opp november.. men den er snart over... så får jeg inn litt panikk på nyttårsaften... og så kommer datoen 2. januar... mulig fødselen starter nyttårsaften og at de prøve å stoppe den, men 2. januar kommer jenta.... alt vil gå bra iallefall, hun blir ei frisk lita jente:) vil du se når jeg blir gravid? født i februar 1983
kaos83 Skrevet 28. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2008 heisann:) takk for spå igjen:) jeg får ikke opp at dere prøver så hardt jeg da? og mnd mars? tror du hadde spurt meg om noe annet for en tid tilbake, men så hadde jeg ikke tid og fant ikke igjen innlegget... hva spurte du om husker du de`? jeg har litt brune blødninger men alt der bra ut ellers med barnet?
MyB@by <3 Skrevet 28. november 2008 #4 Skrevet 28. november 2008 nei jeg husker ikke hva jeg spurte om jeg da.. hehe;) håper ikke mars stemmer, for vi vil ikke har desember barn.. så vi har bestemt oss for at mars og deler av april blir mnd med kondom.. hehe;) men stemmer at vi ikke prøver så hard enda... hopper av i svingen bare;) alt er bra med barnet,men jeg tror du bør ta det med ro... tror nok du er i fare for veldig tidlig fødsel... men jeg føler den holder seg inne til januar..
0406 Skrevet 28. november 2008 #5 Skrevet 28. november 2008 Jeg får opp fødsel rundt 20 januar. Masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå