Sjokoholikern Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 Jeg lagde bordkort til dåpen til minstemann, og da gjorde jeg det slik: Kjøpte fargekartong på en hobbybutikk, og delte opp og brettet så de så ut som sånne man kjøper. Så skrev jeg alle navnene i word, med gode mellomrom mellom navnene, og printet de ut. Så brukte jeg en bølgesaks og klippet ut navnene, og limte de på bordkortene med sånne små limputer som får navnet til å være litt hevet ut fra kartongen. og vips, ferdig! Men det var kanskje ikke sånne bordkort du mente...?
Pittamitta Skrevet 28. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2008 Jo,er noe sånnt jeg mente .-).Hadde håpet å slippe å klippe å lime da men,he,he
Sjokoholikern Skrevet 28. november 2008 #4 Skrevet 28. november 2008 Har du printer for 10x15 ark? Da kan du printe ut navn på den nederste delen og brette de i to... Men det tar ikke lang tid å klippe og lime altså, det er litt av kosen med å lage selv Eller så kan du bestille gjennom feks. eurofoto.no ganske billige, med eget bilde på. Mange å velge mellom....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå